Erhvervsrengøring på Sjælland

Erhvervsrengøring B2B på hele Sjælland & Øer

Omkring 60 % af vores kunder er B2B (erhvervsrengøring mv.) kunder, som er godt fordelt på det meste af Sjælland –  dog primært Syd- og Vestsjælland. Med vores store erfaring samlet henover årene, og med dygtige faglige medarbejdere som alle arbejder under 3F overenskomst, er vi også klar til at hjælpe Jeres virksomhed som Rengøringspartner.

Vi ved af erfaring, at tit har en virksomhed brug for mere end bare rengøringen. Vi tilbyder derfor både løsningen hvor det “kun” er rengøring, og løsningen hvor vi servicere virksomheden på flere områder. Dette kunne være frugtordning, mødeopdækning, blomsterservice, kaffeautomat løsninger osv. 

Som et af meget få rengøringsfirmaer har vi en  indstilling til en bæredygtig tilgang til vores dagligdag. Derfor har vi også fået lavet et GRØNT REGNSKAB samt en grøn fremtidsplan.

Frugtordning

Arbejdstakt 100 giver et bedre resultat.

Når vi beregner et tilbud går vi altid udfra princippet at vores medarbejdere skal arbejde i “Arbejdstakt 100”. Mange andre private rengøringsfirmaer arbejder med tal helt op til arbejdstakt 130 som som udregningsmodel. 

Det betyder formenligt, at vores løsning koster lidt mere end andre aktører på markedet. Men vi har i alle typer opgaver valgt at sætte vores personale i fokus. Dermed kan vi også leverer et bedre produkt med glade og tilfredse medarbejder som på baggrund af dette også har færre sygedage. Det betyder for kunden at der er mindre udskiftning af de personer de møder og at vi afleverer et resultat som aftalt. 

Med mange forskellige opgaver som nogle er daglige, andre ugentlige og nogle kun efter behov, er det vigtigt for os, at have 100% styr på opgaver og kunder. 

Kommer der en akut opgave eller en sygemelding er det vigtigt at vi hurtigt og nemt kan flytte rundt på opgaver og / eller tilkalde ekstra personale ind.

Det betyder at vi i 95% af de tilfælde hvor vi har en syg medarbejder, får dækket ind med afløsere uden at kunden bemærker det. De sidste 5% vil kunden måske opleve ændringer ift. normalen.

– Rengøring er ikke bare en standartløsning

Hos HFS Rengøringspartner gør vi rent i mange forskelige typer virksomheder.

Vi har løsninger hvor vi kan tilbyde flexible rengøringer i faste intervaller, uanset om det er dagligt, et par gange om ugen, en gang pr. uge eller et besøg hver 14. dag eller efter behov.

Der er ikke to virksomheder der er ens, og derfor er det altid en nødvendighed at tage en individuel snak om netop Jeres behov og ønsker til rengøring og evt. andre services I har behov for.

– Rengøringsplaner for alle kunder

For at vores kunder, vores medarbejdere og vores kontor ved hvad der skal udføres af standartting og evt. specielle løsninger, bliver der altid lavet en rengøringsplan. Billedet til højre er et eksempel for en mindre erhvervskunde.  

Andre standart rengøringsplaner kunne indholde:

  • Opdeling af de enkelte kontorer, da der kan være forskel på mængden eller hyppigheden af behovet for rengøring på nogle kontorer.
  • Der kan være et køkken og/eller kantine der skal rengøres
  • Der kan være trapper i bygningen.
  • Der kan være baderum eller forskellige typer toiletter.
  • Mulighederne er mange og derfor er en individuel plan alt afgørende.

5 stjerner: Fremragende på Trustpilot

Stort tak for den hurtige hjælp.

Vi har haft en del udfordringer med vores tidligere rengøringsselskab og valgte derfor at smide dem på porten efter en ekstrem uheldig oplevelse.
Peter trådte til med det samme og idag har vi fået gjort rent for første gang med HFS Group.

Vi har aldrig haft så rene gulve og lokaler som vi mødte til her til morgen, det var en ren fornøjelse at komme på arbejde.
Tak for godt arbejde !

Thomas, Lavpris-laase.dk

– Trappevask

Trappevask er ikke bare trappevask og vi har set mange udgaver af en “færdigvasket” trappe igennem årene når vi er kommet ud til nye kunder.

Derfor er det meget vigtigt at få afstemt Jeres foventninger til hvad og ikke mindst hvor meget man kan nå på den korte tid, som nogle firmaer beregner i udførsel.

Det kan være fysisk hårdt for en medarbejder at skulle vaske både 5 og 20 opgange til bare 2. sals højde. Hvis de så samtidigt nærmest skal løbe, for at kunne nå det på den afsatte tid bliver det endnu være.

– Fraflytter lejlighed

Har du en “fraflytter lejlighed” der skal gøres klar til næste lejer ?

HFS Rengøringspartner udfører rengøring af boliger både før og efter håndværkere. Igennem vores netværk kan vi som udgangspunkt også være behjælpelig med kontakt til de øvrige håndværkergrupper der “normalt” skal ind i en lejlighed ifm. arbejde ved en fraflytning: maler, gulvsliber, tømrer- og elektrike

Er du privat udlejer og ønsker en fast aftale, eller en privatperson som står med en lejlighed der skal fraflyttes så kontakt os.

Har du et dødsbo der skal tømmes inden udflytning, kan vi også hjælpe med dette. Vi køber ikke dødsboer men kan være behjælpelig med at tømme lejligheder / huse som skal køres til genbrugspladsen. 

Skal vi hjælpe Jer på Jeres byggeplads eller skurvogn?

Renoverede lokaler eller et nybygget hus er begyndelsen på et nyt kapitel, der skal bringe glæde ind i jeres omgivelser. Det kan dog også være begyndelsen på en brat opvågning, hvis støv, savsmuld og spåner ligger tilbage, når håndværkerne har forladt bygningen.

Her hos HFS Group har vi efterhånden været en del af en aktiv byggeplads mange gange. Vi ved derfor også hvor vigtigt at et godt samarbejde med både byggeledelse og håndværkere er, når der skal udføres rengøring med stramme tidsplaner. Vi er vant til at samarbejde med både elektrikeren, der lige skal monterer det sidste, fugemanden som lige skal fuge de sidste lister når vi har rengjort badeværelset osv.