Salgsbetingelser B2B:

Oprettet B2B kunder har som startdart løbende mdr. + 1 mdr. hvis man kunde ønsker sig ud af vores indgået aftale. Dette er udelukkende for at tilgodese vores medarbejdere og muligheden for en omplacering. 

Vi fakturer alle vores B2B kunder den 15. i mdr. med standart 8 dages kredit.

  • Har vi indgået en fastprisaftale, vil den faktureret periode gå fra den 1. i den faktureret mdr. til den sidste dag i mdr.
  • Har vi en aftale om timebaseret / opgavebaseret rengøring, så går den faktureret periode fra den 15. i mdr. før til den 14. i den pågældende faktureret mdr. – Dette er begrundet med at den overenskomstbestemte lønperiode går fra den 15. til den 14. og vores faktura dermed følger denne.

Alle faktura sendes via vores økonomisystem til kundens mailadresse, EAN-nummer eller ligende. Har kunden IKKE en elektroniks mulighed for at modtage faktura, således at vi skal sende med postopdelt brev vil der blive pålagt kr. 25 i gebyr til dækning af porto og manuelt pakning af faktura.

Vi som leverandør står for levering af de aktuelle kemiprodukter samt rengøringsartikler som er nødvendige for at udfører vores opgave. Det er os alene der bestemmer hvilken produkter / udstyr der bliver benyttet. Har kunden særlige ønsker ift. allergi og parfume er vi selvfølgelig indstillet på at opfylde disse typer ønsker.

 

Salgsbetingelser B2C:

Oprettet B2C / privatkunder har som startdart løbende mdr. + 1 mdr. hvis man kunde ønsker sig ud af vores indgået aftale. Dette er udelukkende for at tilgodese vores medarbejdere og muligheden for en omplacering. 

Vi fakturer alle vores B2C kunder den sidste hverdag i mdr. med standart 8 dages kredit.

  • Alle faktura dækker for en mdr. så man vil opleve forskellige beløb alt efter interval og længden af de pågældende rengøringer.
  • Alle rengøringer bliver faktureret udfra det faktiske tidsforbrug hos hver enkel kunde.

Alle faktura sendes via vores økonomisystem til kundens mailadresse, EAN-nummer eller ligende. Har kunden IKKE en elektroniks mulighed for at modtage faktura, således at vi skal sende med postopdelt brev vil der blive pålagt kr. 25 i gebyr til dækning af porto og manuelt pakning af faktura.

Vi som leverandør står for levering af de aktuelle kemiprodukter samt rengøringsartikler som er nødvendige for at udfører vores opgave. Det er os alene der bestemmer hvilken produkter / udstyr der bliver benyttet. Har kunden særlige ønsker ift. allergi og parfume er vi selvfølgelig indstillet på at opfylde disse typer ønsker.