Styr på opgaver og kunder

Vi holder styr på opgaver og kunder med CleanManager.

Det er vigtigt for os, at vi kan sikrer os at de aftalte opgaver og aftaler med vores kunder bliver overholdt.

Derfor har vi et samlet system hvor vores medarbejdere via en app logger sig ind på alle opgaver, og samtidigt kan de se både rengøringsplaner og kontaktinfo på kunden hvis der skulle opstå et problem.

Samlet kalendersystem

Med mange forskellige opgaver som nogle er daglige, andre ugentlige og nogle kun efter behov, er det vigtigt for os, at have 100% styr på opgaver og kunder. 

Kommer der en akut opgave eller en sygemelding er det vigtigt at vi hurtigt og nemt kan flytte rundt på opgaver og / eller tilkalde ekstra personale ind.

Det betyder at vi i 95% af de tilfælde hvor vi har en syg medarbejder, får dækket ind med afløsere uden at kunden bemærker det. De sidste 5% vil kunden måske opleve ændringer ift. normalen.

Mulighed for kundelogin

Med mange forskellige opgaver som nogle er daglige, andre ugentlige og nogle kun efter behov, er det vigtigt for os, at have 100% styr på opgaver og kunder. 

Kommer der en akut opgave eller en sygemelding er det vigtigt at vi hurtigt og nemt kan flytte rundt på opgaver og / eller tilkalde ekstra personale ind.

Det betyder at vi i 95% af de tilfælde hvor vi har en syg medarbejder, får dækket ind med afløsere uden at kunden bemærker det. De sidste 5% vil kunden måske opleve ændringer ift. normalen.

Nem for vores medarbejdere

For at det skal være nemt for vores medarbejdere, at tilgå deres opgaver og se hvor og hvornår de skal arbejde, har de selvfølgelig adgang til deres kalender hele tiden.

Samtidigt har vi tilknyttet en app, hvor alle vores medarbejdere tjekker både ind og ud på deres opgaver, så vi altid kan dokumentere tidsforbruget på en given opgave.

I samme app har vi rengøringsplaner på alle vores kunder og evt. ekstra info som er nyttige ift. at udfører en opgave. Dette er klart en fordel ved sygdom hvor vi skal hurtigt skal sætte en afløser på.